2015. szeptember 2., szerda

Szeptember van

...hogy utáltam régen az iskolakezdést. Most sem szeretem, mivel kicsit tömegfóbiás vagyok. Idővel jobb lesz, de mint mondtam, mindent kezdet nehéz.
Tudom :).
Amúgy meleg van. Már nem az a szörnyű fülledt meleg, azaz néha még igen, de már elviselhetőbb az idő. Hétvégén DMZ (fél)maraton, elkezdődik a futószezon. Sokat fejlődtem, de most nem fogom a helyezéseket, jó időket hajtani. Tavasszal voltak időszakok, mikor rágörcsöltem az egészre, de most próbálok nem így tenni. Persze remélem, még fogok fejlődni. Emellett remélem, idén is jókat fogok nevetni a katonasrácokon, akikkel tavaly kerülgettük egymást, mivel ők vagy full sebességgel szaladtak, vagy sétáltak, mivel elfáradtak... Vicces volt tavaly :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése