2015. szeptember 20., vasárnap

Gapyeong maraton

Na, ez is megvolt. Az útvonalat nagyon megváltoztatták, jóval több emelkedő volt, mint a két évvel ezelőtti terepen, és sokkal többet futottunk a városban is. Nekem az utóbbi nem tetszett. A terep elejében élveztem, hogy kis falvakon mentünk keresztül, ahol az emberek mind szurkoltak nekünk. Nem siettem, laza tempóban szaladtam, és élveztem a kilátást, a tájat. Az utolsó szakasz volt a legnehezebb, az emelkedőkkel. A verseny után csípős csirkét ettünk, és időben hazaértünk  :)
Eleinte hideg volt. 

 ..és köd
 Ő egy híres koreai futóversenyző, lehetett tőle augtogramot kérni.
 ...a pólóra is :) :)
 Ajummák énekeltek
 Versenyre várva.
Lee Bong ju, ismert koreai futó :)



 Már utána
 Még versenyben lévő tagok
Már visszafelé menet
 A megérdemelt csípős csirke
 Akik helyezést értek el, poénból a kupából itták a sört... :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése