2015. szeptember 16., szerda

Agymenés

Hétfőn prezi. Ugyanis akkor lesz a konferencia, amire elfogadták a munkámat. Kicsit zavaros, hogy akkor most beszélhetünk-e 20 percig, vagy 10-15 perc a limit? Ez az időkorlát -dolog kicsit zavaros, ha mondogatják az embernek közben "tedd be ezt is, tedd be azt is"... Persze még most is borsózik a hátam attól a 2011-es konferenciától, ahol az emberek kb. fittyet hánytak erre, és a 20 perc helyett 30-40 percig beszéltek. Ráadásul totál átverték a fejünket, mivel azt mondták arról, hogy angolul lesz, aztán szinte az egész koreaiul volt. De mindegy. Ezen sok külföldi előadó fog részt venni, és a legtöbb szekció angolul lesz tartva. Megjelent a közelmúltban egy fontos cikkem, szerintem ez egy jól sikerült munka lett, és remélem, sikeres is lesz.

Höhöhö, tudom, ezt már egyszer kiraktam, de most megint
Amúgy jól vagyok. Jövő hét szombattól Chuseok, és én most Japánba megyek, egy biciklitúrára. Holdújéven is gondolkodom, mi legyen. Mondhat bárki bármit, most van erre lehetőségem, hogy Ázsián belül olcsóbban utazhassak, és szeretném végre kihasználni. Cebu-val szemezek, mivel szép, van oda közvetlen járat, akár át tudok menni Bohol-ra is, ott is van dolog, amit meg akarok nézni. Tudom, sokan mondják veszélyes meg egyebek, de én most nyáron önállóan elmentem Amerikába, kiigazodtam New York-on is. Sötétedés után már nem nagyon fogok egyedül kimozdulni, akkor szerintem nem lesz majd baj :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése