2015. szeptember 29., kedd

Dolgok

Naplózáshoz kicsit lusta vagyok, meg egyéb dolgom is akadt... :). Múlt héten konferencia volt, amin előadást tartottam. Szerintem jól szerepeltem, de még az is hozzájárult ehhez, hogy egy előadó lemondta, így nyugodtabban tudtam beszélni. Az időkorlát mindig necces, főleg, ha az embernek folyamatosan mondogatják a prezijére "tedd bele ezt is, mondd el azt is", és van rá 12 perc. Magabiztosnak láttam magam kívülről, pedig még most is érzem, remegett a lábam. Sajnos az a baj, tudat alatt rettegek attól, elrontom, vagy hogy kinevetnek. A régi dolgok miatt... :( :(

A COEX-szel szemben van a Bonguensa, oda is elugrottam ebédszünetben. Még mindig nagyon meleg volt, a kora őszi kosztümben is nagyon melegem volt. Első nap nem járt kaja, és mivel éhes voltam, és a Burger King "jött szembe" először, oda mentem. Mondanom sem kell, a gyorskaja sosem lesz a kedvencem, a kólába épphogy beleittam...  Aztán nagy bosszúságomra egy csomó jobb kajáldát láttam, és hogy kicsit kompenzáljam a megevett "junk food"-ot, vettem egy frissen facsart ananász-kiwi-levet, az jól esett.
Amúgy voltak jó előadások, meg pár olyan is, ami nem volt az én területem, emellett ebédszünetben kézműves foglalkozásokat is tartottak. A welcome reception-on egy hegedűs lány-banda lépett fel, nekem tetszett a zene, amit előadtak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése