2015. szeptember 18., péntek

"Narancssárga tömeg"

Ezt nem egy bizonyos politikai párt miatt írom, mivel mint mondom, igyekszem ezen ügyben semleges maradni. Csak ma részt vettem egy 10km-es futáson. Valami amerikai háttere volt a versenynek, és a hadsereg emberei is részt vettek, nagy számban, mind a koreai, mind az amcsi részről. Narancssárga pólót kaptunk, és sokan azt viselték. Ahogy futottunk a szűk úton, ("dugó volt", human traffic jam, angol kifejezéssel), úgy festett, mintha végig narancssárgában pompázna  a bicikliút (höhö). Amúgy nagyon meleg volt, mégis sikerült kevesebb, mint 50 perc alatt lefutnom a 10km-t. Most a 45 percekre kellene 10km-nél ráhajtani. Kicsit elveszettnek éreztem magam, mivel tömeg volt és hangzavar, és én annyira nem szeretem ezt. Visszatérvén gyorsan leléptem, mivel egy esküvőre voltam hivatalos, és sietnem kellett. 

Maga a verseny a meleg meg a sok emelkedő miatt nehezebb volt, mint hittem, de azért örültem, hogy megvolt a célom. De láttam futókat, akik nagyon kezdők voltak, már 2-3 km-nél gyalogoltak, sokan meg már a 7-8 km-nél jártak. Ezt nem gúnyból mondom, hiszen nagyon tisztelem őket, hogy megpróbálták, de kezdetnek az 5km is elég lett volna nekik szerintem. 
Egy ismerős arccal összefutottam  mindjárt a legelején :)
Volt mindenféle performasz...
Az a bizonyos narancssrga póló
Visszafelé még lefotóztam az épp célba érő embereket. Jó sokan voltak mögöttem, a metróhoz sétálván egy csapat koreai ROTC-os srác futott el, és énekeltek futás közben. Ezen nevettek, ők látták a rajtszámomat, meg hogy 10km, és mondták "Good job"...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése