2015. szeptember 18., péntek

Régi barátom eskövője

Ma hivatalos voltam egy régi barátom esküvőjére. Erről a srácról tudtam, koreai párt akar, és örülök, hogy teljesült a vágya. Három nappal előtte írt, jövök-e, és igent mondtam. A koreai esküvőkről meséltem, és ez is hasonló volt. Csak annyiban különbözött, hogy templomi szertartás volt, a gyülekezeti épületben. Kicsit személyesebb volt, mint a házasságkötő termekben a "futószalagos esküvő" ennek ellenére. Sok ismerős, régi barát jött, jó volt őket látni. A szertartás esetén fennállt az "alcímeket kérek"-dolog, mivel koreaiul volt.Alig tartott tovább, mint fél óra. Már nem emlékszem, hogy a magyar esküvők mennyi ideig szoktak tartani, de itt Koreában gyorsan lezajlik az egész, fél óra szertartás, kb. egy óra kaja, és kampec. A szokásos dolgok is megvoltak, pl. csokordobás egy kijelölt személynek, fotózkododás a menyasszony-vőlegénnyel, ami agyon volt szabályozva... Kajáltunk a végén, főleg koreai kajákat ehettünk, jó sok zöldséggel, garnélával, hússal, galbitanggal.

Szép, és jó hangulatú esküvő volt, köszönet a meghívásért még egyszer :)

A gyerekek nagyon aranyosak voltak 

 Vicces kép, a vőlegény bepózolt nekem, míg a menyasszony ruháját igazítják :)
 A szertartás
 Ének is volt most, de szerencsére nem hamis :)




 Egy másik régi baráttal :)

 Megyünk az esküvői ebédre :)
 Később a menyasszony és vőlegény koreai ruhába öltöztek be, úgy feszítettek a kaja alatt.

 Koreai kaják közül lehetett választani
 Csak egy vidám kép :). Ez a kislány olyan aranyos :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése