2015. szeptember 6., vasárnap

Csak úgy

Most épp csak lazítok, zenét hallgatok, kimerülvén, félmaraton után. Ez pl. sokkal jobb reggae-s feldolgozásban, mint eredetiben. Mostanában kezdem megszeretni a reggae-t, talán a ska miatt :). Fáradt vagyok, de álmos még nem. Pedig elég keveset aludtam a fürdőben tegnap, de azért tudtam lazítani. És még egy fürdős éjszaka lesz szeptemberben, amikor a Gapyeong maratont fogom lefutni. Nem baj :) :). Annyira nem rossz jjimjjibangban (a koreai szauna, fürdő) aludni, de remélem, akkor kevesebb lármás ember lesz.
Épp Olaf-fal cirkuszi mutatványra készülünk.... Viccet félretéve, a fürdő hideg-szobájának "hóemberén" pózolok, a poén kedvéért :). Nem bírtam a helyiségben sokáig, de tetszett :)
Jelenleg jól vagyok. Végre tudok aludni rendesen, bár még nem álltam vissza a korán kelésre-reggeli futásra (esténként szoktam). De remélem, hamarosan az is helyre jön.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése