2014. augusztus 10., vasárnap

Vasárnapi "bakancs-betörés"

Most vasárnap a Suraksanon avattam fel az új bakancsomat. Nem akartam egyből a Fuji-ra vinni, előtte szerettem volna bejáratni. Szerencsére jó volt benne menni, semmi "új cipő szindróma" nem jelentkezett (ez a futócipőimnél is gyakran probléma volt...). Tudniillik pénteken megyek, és vasárnap kora délután jövök. Kicsit fáradtan indultam, de végül nem bántam meg a mai kirándulást. Az eső lába lógott, néha csöpögött, szitált, de szerencsénk volt :).


 Kutyusmutyus :).


 A buddhista templomnál kaptunk ricecake-t :).
 Nyári megoldás hűsölésre :) :)
 A metrómegállóhoz közel találtunk egy megfizethető kajáldát, ahol sokat kellett várni a kajára, de jót ettünk. Az eső itt kezdett el szakadni. Elment az áram is. Egy durranás hallatszott kintről, aztán elsötétült az étterem, és a környező épületekben sem volt fény. A vendéglős ajumma gyertyát rakott az asztalunkra, viccelődtünk, hogy milyen romantikus :). Később persze visszajött, fél órán belül kijavították a hibát.

Ezt nem értettem, mire jó :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése