2014. augusztus 25., hétfő

Jeungdo, a "nyugis sziget"

A kirándulás után mentünk Mokpo-ba, és néhány szükségtelen eltévedés után megérkeztünk a kajáldába. Túravezetőnk kérdezte, éhesek vagyunk-e, mert ha nem, akkor túrázhatunk még egyet. Szerintem mindenki kajás lett a végére. Mokpo környékén nagyon is híres ez a rizses kaja, sokféle hallal, zöldséggel. A halak nagyon is jók voltak, bár hozzá lehet tenni, imádom a halat. Kaja után a banda feltankolt piával, és irány a sziget. Persze szinte mindenki húzta  a lóbőrt útközben, a korai kelésnek köszönhetően.
Gyorsan becsekkoltunk, majd irány kicsit a tengerpart.

Jeungodo szigetet egyfajta "slow city"-nek, azaz a nyugalom szigetének is nevezik, mivel a víz tiszta, a természet elég érintetlen. UNESCO -nak számít, mivel nagy itt az élővilág diverzitása.

A tappancsunk összesározása kötelező tevékenység volt. Besétáltunk az iszapba, de az alján mindenféle szúrós kövek, kagylók voltak, így megbántuk ezt az akciót.

Mudfish, egy tengeri íszapban élő halféle.
Rákokat is láttunk
Ez a fahíd átvezet a másik, kis szigetre, ahol a tengerpart is van.

Kicsit pancsiztunk a sekély tengerbe, össze is sároztuk magunkat :)
Sáros fejállás :) :)

Vissza a szállásra, ahol lezuhanyoztam, majd hamarosan kaja következett, a szokásos sütögetős dologról volt szó.
 Közös "dobozos bor"
Este kornyikáltunk is egy nagyot a norebangban. Tényleg kornyikálás volt, ugyanis gyakran elszúrtuk a szöveget/dallamot, de azért jó buli volt.

Ergyán aludtam, mivel a légkondi be volt kapcsolva, azaz "szibériai hideg"-fokozatra volt állítva (höhö). Csak reggel hatkor jutott el az emberek tudatáig, hideg van, ki kell kapcsolni. Elmentem sétálni, eső csöppent egyet-kettőt, de nem eredt el. Elsétáltunk megint a tengerhez. Bringát akartunk bérelni, de nem volt nyitva a kölcsönző.
Pálmák a tengernék :) .

Ezek után kaja, többen az édesburgonyára kenték a mogyoróvajat. Vagy Vándormadár kitalált egy "advanced" (felsőfokú) módszert a salátába is beletette a földimogyi-kencét. Amit a többiek úgy definiáltak: alacsony szénhidráttartalmú szenyó (höhöhöh) :) :).