2014. augusztus 9., szombat

Bazárok Hongdae-n

 Zászlógyűjtő haverom megkapta a zászlókat. Itt épp a magyarral pózolunk, kajálás előtt/közben :) :).


 Hongdae egyfajta buli-és művésznegyed, ahol hétvégente bulik, rendezvények szoktak lenni (ha művészetet tanultam volna, a Hongik University lenne nekem az ideális :) :) ). Ez a park pl. egyfajta "bulis park", ahol a fitalok összegyűlnek, zenélnek, dumálnak, stb. Több ismerős arccal futottunk össze, és és dumáltunk. Voltak, akik jello shot-ot árultak, emellett többen gitároztak. Kellemes a hangulata.
 Na, ez egy "jól" beállított kép...


 Hongdae-n rengeteg bazár van, ahol kézműves, vagy ahhoz hasonló ékszereket, kiegészítőket, dísztárgyakat, giccseket lehet venni. Megvan ennek a bazárnak is az egyedi hangulata. Mondjuk folyamatosan ügyeltem a cuccomra, nehogy lopjanak tőlem, de nem kellett félni, itt kevésbé jellemző, mint (állítólag) Törökországban... :) :)



Hazafelé eltévedtem, egy segítőkész koreai lány segítségével megtaláltam a magállót. Hongae olyan hely, ahol mindig el lehet tévedni, könnyen, ha az ember nem ismeri az utat igazán...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése