2014. augusztus 1., péntek

Nehéz....

Nehéz megválni bizonyos dolgoktól... Ilyen a régi fényképezőgépem is... :(
Nagyon szerettem ezt a gépet. 2006-ban vettük, rengeteg képet csináltam vele, és rajta tanultam meg  fotózni. Ok, még most sem tudok igazán, de sokan mondták, egyre ügyesebb vagyok ebben is.

Elég sokat kibírt ez a kütyü, pedig rengeteget használtam, néha rossz időben is fényképeztem vele (persze nem szakadó esőben, meg ha evezni raftingolni mentem, sem vittem). Sajnos már letört egy darab belőle, amit szigetelő szalaggal korrigáltam, meg egyes gombok sem működtek igazán.

Gondoltam, valami hasonló típusú készüléket veszek, újabb kiadásban, de végül egy kisebb méretű, de szintén Panasonic gép lett az utód. Remélem, vele is majd rengeteg képet tudok csinálni :) :).  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése