2016. július 22., péntek

Reptéren vagyok

Shanghaiból valószínűleg nem tudok írni, mivel Kínában annyira rühellik az amerikaiakat, hogy a Google teljesen blokkolva van. Hát, nem tudom akkor, hogy mit használnak helyette. Állítólag a Skype működik. Fáradt vagyok.  A mostani hét is rémálom volt. Okokat nem írok, mivel véleményem az adott dologról nem tűr nyomdafestéket. Maradjunk annyiban, önhibán kívüli az incidens.

A reptérre most busszal mentem, puhány vagyok, nem vonatoztam. Nyugis utam volt, csak kicsit a gyomrom görcsölt, idegesség miatt.  Ebédelni nem ebédeltem, check in után ettem egy tengeri herkentyűs tésztát, egész finom volt :).
 Nem álltam ellen ennek a guszta fagylaltnak sem :). Amúgy érdekes íze van, sütőtök, és napraforgó mag van rajta. Az a golyó a fagyin nem tudom, micsoda.
Eddig minden simán ment, csak a táskámban lévő vizemet kobozták el.

Holnap érkezem Kanadában, ma Shanghaiban alszom, foglaltam szobát, mivel tranzitutasként kimehetek a városba. Most nincs kedvem reptéren csövezni, és elég olcsón foglaltam egy jónak kinéző szobát közel a reptérhez. Este megpróbálok becsekkolni a torontoi gépre, hogy holnap erre ne legyen gond. Szóval megyek Kanadába. A Niagarához tuti megyek, emellett Kingston-ba is :). Állítólag nincs tradicionális kanadai kaja, legalábbis Főnököm szerint. Megnéztem, mit adnak el kanadai kaja néven, hát, nem valami fitneszbarát dolgokat... Poutine-t mindenesetre ki fogom próbálni (sült krumpli, valamilyen sajt, és garvy, azaz húsokhoz használt szósz (én nem szeretem annyira). Koreában kóstoltam, az nem volt rossz. Aztán talán, ha nem izgulok, hogy összetöröm az üveget, viszek haza juharszirupot az otthoniaknak is. Bár nem hiszem, hogy reális ötlet lenne azt a juharszirupot fél világon át  utaztatni, de ki tudja :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése