2016. július 27., szerda

A fogadás idén jó volt :)

Szerintem a konferencia fogadása idén nagyon jó buli volt :) :). Kaja jó volt, emellett zenés, táncos bemutatókat is láthattunk. Négyféle terem volt, négyféle hangulattal. Első terem a "tavaszterem" volt, ahol hárfás előadást nézhettünk meg. és rengeteg tulipánnal diszítették a termet. Humusz és avokádókrém volt a legjobb zellerrel :).

 :)
 Táncbemutatók, európai táncok :)
Szerintem ezek trópusi táncok :).
 A Bule Jays Toronto baseball csapata. Elég sok embert láttam az utcán napközben, amint hasonló kék mezekben, mint ami a modellen van. Azt hallottam, mostanság sok meccset elveszítettek. Bár szerintem nyerhettek is egyik este, mivel éjfél körül eufórikus éljenzése ébredtem.

 Ez a hegedűs csávó nagyon jó volt :)
Ha nyáron a baseball, télen a hoki :). A Toronto Maple Leafs a helyi hokicsapat.
Légtornász.
 Gyerekkori emlék: régen favágó akartam lenni... :) :)
 Itt koncertek voltak. De hiányoznak az európai szabadtéri koncertek :) :).
 Örülünk a fejünknek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése