2016. július 4., hétfő

Mongol falu

Nmjangju mellett van egy mongol kulturális falu, jurtákkal. Először túra után kajálunk. Mongol fúziós kaják közül lehetett választani. Kb. az annyit takart, hogy a legtöbb koreai stílusú kajába bárányhúst raktak.
 Bárányhúsos lepény és bibimpap.
 Bárányhúsos tésztaleves és rizses bárányhús.
 Végezetül egyfajta lángosra emlékeztető lepény, csak édeskés. Az igazi (sós) lángost én jobban kedvelem :) :). Csak pár éve megfeküdte a gyomrom rendesen :(.
Annak ellenére, hogy nem igazi mongol kajákat ettünk (barátom konkrétan a kumiszt hiányolta, amit én is szeretnék kipróbálni), nagyon finom volt minden, és jól voltak elkészítve a dolgok. Nem voltam sokáig oda a bárányhúsért (bár megettem), de ha úgy adódik, mostanában szívesen megeszem :).

Utána lovas színházba mentünk. 2011-ben voltam már lovas előadáson Jeju-n, egyik legszebb élményem volt ezen a téren, amit sajnos nehéz fölülmúlni. Ennek ellenére élveztük a dolgot. A pasas az elején énekelt valamit, de elég playback gyanús volt (höhöhöhö). Volt pár bohóc jelenet, amit nem értettem, de a lovas jelenetek tetszettek, és a lovak is szépek voltak :) :),



 Szeretnénk egy jurtát :) :) . Legalábbis szeretnék eljutni Mongóliába. De sajnos idén biztos nem, mivel lenne túra oda, de akkor én pont Kanadában leszek (nagy vágyam volt ez is). De remélem, majd jövőre :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése