2016. július 17., vasárnap

Esős hétvége: Kahlo kiállítás és Wicked

Most hétvégén esett az eső, és nem volt kedvünk túrázni. Gondolkodtunk, mit csináljunk, és végül úgy döntöttünk, megnézzük, van-e valami érdekes kiállítás a Seoul Arts Center-ben. Szerencsénk volt, mivel pont Frida Kahlo-nak és férjének, Diego Rivera-nak a kiállítása volt. Gondolom, sokan ismerik Frida Kahlo-t, legalábbis facebook-on, ismerőseim bejegyzéseiből ezt szűrtem le :). Párom még nem hallott róla, sőt, családom sem, pedig őket érdekli a művészet. Alapjában véve tetszett a stílusa meg a témái, nagyon jól ábrázolta az emberi érzéseket, a betegségeit, gyereke elvesztését, stb. Nekem tetszett a kiállítás.
 Nem beszéltünk össze :) :).

Ugyanúgy a Seoul Arts Center-ben játszották a Wicked-et (úgy tudom, Magyarországon azt nem játsszák.), egy ismert musicalt, tehát arra is vettünk jegyet. A Wicked az Óz történetének egyik feldolgozása. Magát az Óz musicalt láttam gyerekként, és nagyon tetszett (másodikos lehettem). Szüleimmel gyakran jártunk színházba, mielőtt kijöttem volna Koreába, és szeretem a musicaleket. Nagyon tetszett, jól meg volt csinálva, de nem bántam volna, ha angolul lett volna.  Az első felvonás kicsit hosszú volt, 1 óra 40 perc (az ilyen hosszú felvonásokat már otthon sem veszik jó néven :) ), de a második az nagyon jó volt. Nem bántuk meg egyáltalán, de ha lesz esély, hogy angolul láthatjuk, akkor szívesen megnéznénk újra :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése