2016. július 23., szombat

Megérkeztem Torontoba

Ha megkésve is, de itt vagyok :), A hostel tetőteraszáról szép a kilátás :)
Fáradt vagyok, egy kicsit hosszú volt a szombatom...

A gépem egy óra késéssel indult, már a check-in is macera volt (mondjuk a városnézés miatt megérte :) :) ).  Későn csekkoltam be, és túlfoglalás volt a gépen. Végül nagy nehezen sikerült. Nem voltam hajlandó "önkéntes módon" és átrakni a jegyem egy másik gépre, még akkor sem, ha ezért pénzt kapnék. Végül kaptam beszállókártyát, és vészkijárat előtt ültem, ami amiatt volt jó, mivel ki tudtam nyújtani a lábam rendesen :). A gép több, mint egy óra késéssel indult. Poszterek miatt is izgultam, mivel két poszter szombaton volt (elő-konferencia, egyfajta "pre-conference), amire én nem regisztráltam, csak a vasárnaptól kezdődő teljes konferenciára. Nálam volt az összes poszter, úgy, hogy a gépem szombat délután érkezett Torontoba (szerencsére nem lett gond). Elég ideges voltam, kiszáradtam, de végül indították a röpcsit. Az úton Beethovent meg Michael Jackson-t hallgattam (utóbbira bealudtam).  Kaja nem volt rossz.  Az út felét nagyjából végigaludtam. Azért örültem, hogy megérkeztünk Kanadába, és kiderült, poszter-ügy is megoldódott, aminek örültem. Bár ebben nem voltam hibás, de akkor is.

A gép amúgy Kamcsatka-Alaszka irányba megy, tehát nem sok sötétséget "lát", Szombaton délután egykor indultunk el Shanghai-ból és szombaton délután 3kor szálltunk le Torontoba, tehát a tegnapba repültünk :). Kanadai haverom mesélte, ha ő Vancouver-be megy, akkor szinte korábban érkezik, mint indul (pl. délután háromkor indul, és délután kettőkor érkezik ugyanazon a napon).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése