2016. május 21., szombat

Seoul Shinmun marathon

Nagyon meleg volt ma, már reggel 8 körül éreztem, nem lesz könnyű menet. Ráadásul a félmaraton távjának nagy része tűző napon ment.

Induláskor eleinte élveztem, elég gyorsan kezdtem, de később kicsit lassítottam, mivel tudtam, nagyon meleg van, nem fog menni a gyorsabb futás. Az összes versenyző megkínlódott most, lassan fogytak a kilométerek, és a frissítőpontok közti távolságot is sokallottam. Agyaltam párszor, hogy feladom, de végül mindig meggondoltam magam, és még sétálni sem sétáltam futás helyett. Jó érzés volt beérni. ahol a futóklubosok szurkoltak a versenyben lévő embereknek :).

Olyan meleg volt, hogy a reggel vett finom fekete csokimból (a feketecsokit imádom :) ) "forrócsoki" lett... Szerencsére nem maszatolt össze semmit :). Verseny után Hapjeongra mentünk ebédelni.

New York makgoli, WTF?
 A finom ebédünk: Tofus leves, és tengeri herkentyű. Mivel nagyon kajások voltunk, egy bulgogit is megettünk (most szabad, mivel ma futónap, azt ehetünk, amit akarunk :) )
 Magyaros, vagy inkább olaszos moci? höhöhöhö

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése