2016. május 13., péntek

Dolgok

Ma pedagógus nap van, kaptam szegfűt. Koreában ez alkalomból gondolom a szegfű a jellegzetes virág :). Mindenesetre köszi :).



Most is elég stresszes hét volt, sok feszültség volt egy bizonyos dolog miatt, de remélem, most már vége. A héten konkrétan aludni sem tudtam rendesen. A félmaratonom előtt azt álmodtam, fürödtem a tengerben, de egy örvény lehúzott, és nem tudtam felúszni. Rémes volt. Szeretem a munkámat, és szeretném jól csinálni a dolgaimat, és remélem, most már nyugodtabb lesz a dolog, kevesebb nyomással.



Amúgy Magyarország ismét tovább jutott az Eurovízión. Nem tudom, mennyi esélyünk van. A dal jó, nem tucatpop. kicsit Imagine Dragons -feeling. Belehallgattam a többi ország dalaiba is, vannak jó számok, de meglátjuk. Ki tudja, milyen Európa zenei ízlése mostanság :)

Csak mivel péntek 13... Bakker :) :) Ezen meghaltam :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése