2016. május 22., vasárnap

Első tekerések

Elsőként kijelentem: Rossz, aki rosszra gondol a tekerés szóval kapcsolatban :) :). Én most tényleg a csőszamárra asszociáltam. Szóval megvettem az új bringát, és most igyekszem minél többet használni. Tegnap, bár fáradt voltam a félmaraton után, mégis tekertem vele 15 km-t, Jukjeon-ig.
Koreában legtöbb helyen nagyon jól kiépített bicikliutak vannak, és nagyon kihasználják az emberek őket, hétköznap is, de főleg hétvégén. A metróra is föl lehet vinni a csőszamarakat :) :).

Másnap reggel, mivel fáradtak voltunk, későn indultunk tekerni, de lementünk egy 50km-t, vagy talán többet is. Geumjeong-nál kezdtünk, onnan tekertünk fel Yeouido-ig, egy folyó mentén.
A bicikliutak mentén vannak árusok, akiknél bringafelszerelést lehet venni. Itt vettem extra belsőgumit, illetve pumpát, mivel később az is jól jöhet. Szép idő volt, lehetett 30 fok, de bringával menet nem éreztük annyira melegnek a levegőt. Élveztem a tekerést :).

 Fölmentünk Iteawon-ig is, ahol görög étteremben ettünk nagyon klassz dolgokat :).
 Örülök a humusznak és a tzatzikinek :).
Elsétáltunk az International Food Market-hez is. Nekem csalódás volt, bár találtam pár dolgot, amit megvettem volna, ha nem bringával lennék. Majd vissza a Han-folyóhoz. A vízparton rengeteg ember volt, sokan sátrat is állítottak, és kinn játszottak, jógáztak, élvezték a szép időt. Tancheon folyón, Bokejong-ig tekertünk, ahonnan én hazamentem. Nagyon szép napunk volt, és remélem, még sokat fogunk tekerni a jövőben :) :).  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése