2016. május 8., vasárnap

Maraton a rákos gyerekekért

Szeretem ezt a versenyt. Alapjában véve szeretem ezeket a jótékonysági sporteseményeket, és szívesen nevezek ilyenekre. Talán, mivel kicsit abban a tudatban futunk, hogy támogatjuk pl. a rákos gyerekek gyógykezelését, azzal, hogy befizetjük ezt a versenyt. 
Nagyon meleg volt, már reggel is éreztem. 
 Futás előtti csoportkép.
 Most valahogy nehezebb volt futni, nem értem, mi miatt. Tavaly valahogy jobban bírtam a nagy meleget. Lehet, hogy most talán más dolgok lettek fontosabbak, mint a sportsikerek. Ennek ellenére nem akarom abbahagyni, magamért futok, mivel szeretem csinálni. Mindenesetre irigylem az 1:35-öt futó ajummákat (hogyan képesek ilyen időket futni???). Mindenesetre már hiányzott az ilyen fajta verseny, két hét múlva megint megyünk :)
Egy közös fotó egyik fanatikus indiai sráccal :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése