2016. május 6., péntek

Megkésett húsvéti nyuszik :) :)

Nem volt kedvem ma túrázni, de a futóklub reggeli 10km-es baráti futására elmentem. A nyeremény csokinyúl volt, viccelődve mondtam, előre irigylem a díjazottakat :).
 Melegszik az idő, jóval nehezebben bírtam a futást, mint egyébként. Kurzus sem volt könnyű, de azért élveztem :). Nem voltam annyira formában most :( :(

Kicsit kínlódós fejet vágok, pedig próbálok mosolyogni :)

"Már majdnem kávéidő" , avagy közel a cél :),

A finisben kaptunk egy banánt, csokit, mindenféle kekszet, meg innivalót is :) . Eredmény hirdetéskor kiderült, én is nyertem egy csokinyulat. Ezer éve nem láttam csokinyulat (Koreában nem jellemző, Manilában viszont árultak boltokban), és nem tudom miért, de örültem neki.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése