2015. november 29., vasárnap

Hálaadásnapi kajálás

Amerikában  a héten volt a hálaadás (a nagy pulyka-és töklepény pusztítós ünnep). A buli helyett azonban a túra mellett döntöttem, de szerencsére idén sem maradtam ki teljesen a nagy kajálásból. Lakóhelyemhez közel van egy étterem, ahol nemzetközi(bb) kajákat lehet kapni. Néha vannak ilyen rendezvények, amikor fix összegért annyit eszik az ember, amennyi belé fér. Reggel direkt emiatt futottam többet a szemerkélő esőben, de szerintem egy nagykaja alkalmanként nem fog bajt okozni. A haverok késtek pár percet, de hamarosan ott megérkeztek. A menü egyfajta "thanksgiving leftover"-dologra épült. Azaz a hálaadásnapi maradékok hasznosítására. Volt ott simán pulyka, de lehetett enni pulykahúsos pizzát, pulykás burrito-t, calzone-t. Emellett ehettünk töklepényt, diós lepényt, mogyoróvajas lepényt (Vándormadár elől tessék elzárni a mogyoróvajat, mivel imádja...), meg egyéb más, fitneszguruk által tiltólistára helyezett kaját. Mondjuk ehettünk salátát meg gyümölcsöt is. Sajnos a legtöbb dolog, amit kóstoltam, nagyon finom volt, és az ember gyomortérfogata véges. Viszont tetszett a hely hangulata, ismerőseimet is jó volt látni :)
Reggeli pizza tükörtojással
Nem épp fitneszbarát menü
...de alkalmanként lehet ilyent is enni :).

Cuki kép  :) :)
Haverom elhozta a zászlóit, amikkel pózoltunk :)


Itt van Nemo is? Az étterem akváriumában a bohóchal.
AK plaza Seohyeon metrómegállóban: már karácsonyi hangulatban. Szerintem az európai városkat akarják majmolni, több-kevesebb sikerrel. Az anti-karácsony hangulat megvan még :(.
DJ Santa? Hahahahahaha :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése