2015. november 21., szombat

Gitáros este

Néha kell egy kicsit bulizni is :). Szombaton nem mentem túrázni. Dolgozgattam, aztán meg délután elmentem kicsit futni. Nem ment túl jól, de gyönyörű idő volt, sőt, két aranyos labradorral (egy sárga plusz egy fekete) is összefutottam. Dagik voltak, és rettenetesen tudtak hízelegni. Imádom a labradorokat, mivel nagyon édes kutyák, és okosak is. Futás után agyaltam, menjek-e el egyik ismerősöm által szervezett buliba. Utolsó pillanatban döntöttem: nem akarok antiszoc lenni, még ha holnap versenyem is van. Kockás flaneling volt a "dresszkód", nekem olyanom nem volt. Azaz kockás ingem volt, de az nem flanel. Így hát vettem egyet útközben, bár jó nagy nekem, de laborban jó lesz, a hideg esetén. Elsők között értem oda, és hamarosan egyre több ismerős arc jelent meg.
Haverom adja önmagát :).
Gitárkoncertek voltak az este folyamán.
Ettünk a csajokkal csilis babos sült krumplit, Emellett megkóstoltam a poutine-t is (kanadai kaja).
Jó hangulatú este volt, gitároztak, énekeltünk, dumáltunk. Emellett ökörködtünk is.




Hazafelé rájöttem, mi hiányzott Koreából de nagyon. Egyetemista koromban gyakoriak voltak kirándulásokon, hogy este énekeltünk, gitároztunk. Egyetemi gólyatáborban is imádtam ezt a gitározós-éneklős-tábortűz előtt ülős estéket. Pont ezt hiányoltam Ázsiából. Emellett sok régi ismerős, haver jött, akiket már régen láttam. Maradtam volna tovább is, legfeljebb a fürdőben aludtam volna, de mivel a másnapi félmaratont nem akartam elhalasztani, emiatt korábban eljöttem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése