2015. november 23., hétfő

Félmaratom "félkómásan"

És még a cím is jól hangzik. Másnap reggel nem volt könnyű felkelni, de muszáj volt, Tudom, nem muszáj, egy dolgot muszáj, ahogy a mondás tartja. Viszont ha már befizettem, nem hagyom ki :). Megérte a kevés alvás ellenére is futni egy jót, még ha nehezebben is ment, mint szokott, Ez a verseny elég nagyszabású volt, alig találtam meg a bandát. Kicsit kiakadtam, mivel sehol nem láttam csomagmegőrzőt, kiderült, a stadion mögötti sportpályán van a futóklub sátra, na meg a csomagokat is ott kell leadni. Megörültem az embereknek. Állítólag többen elaludtak a csapatból, és kihagyták a versenyt (egyik csaj viccelődött is később a fb-n "megbocsájtok nektek,amiért nem jöttetek" :) ).-ezek szerint többen buliztak a verseny előtti pihi helyett :).

Nehezebben ment a futás, és sok erős futó is megjelent ma, akikhez képest én puhánynak számítok. Nekem 1:46 a rekordom, ami nem lenne rossz, de az 1:20-as időkkel futó, szupervékony koreai csajokkal szemben esélytelen. Tudom, kicsit savanyú a szőlő... . Még mindig meleg volt, legalábbis futás közben melege lett az embernek :).
Elég nyomi kép...

 15 km körül eléggé elfáradtam, de ezzel jár, ha az ember nem alszik rendesen, aztán meg 21 km-t le akar szaladni :) :). Jó volt beérni a célba. és örülni, hogy ez is megvolt, felrobbantottam egy csomó kalóriát, még ha a szokottnál gyengébb idővel is.
Az 5km-es bandából panaszkodtak, hogy a fordulót rosszul jelölték ki, így több ember lenyomott 1-2 extra km-t. A 10km-nél meg épp ellenkezője történt: itt is rosszul tájékoztatták az embereket, így 1.5km-rel rövidebb lett nekik a táv. Hát, ennél a nagy szégyen, főleg ennél a nagyszabású versenynél... Két hét múlva lesz még egy nagy futás, aztán "téli szünet" egy kis időre...

Jó érzés volt hazamenni, lelkifurdalás nélkül betermelni egy sajtos spagettit, és ami a legjobb volt: lezuhanyozni, és két órát aludni :) :). Izomlázam alig van jelenleg :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése