2015. november 28., szombat

Kicsit korábban jött az első hó

Nem mintha panaszkodnék, hiszen imádom a havat, a telet. Tudom, nem szabad gyerekeskedni, felnőttek vagyunk, de nekem a felnőttkorral nem alakult ki a hóval szembeni ellenszenv, és szerencsére sok korombeli fiatalnak sem. Egy régi barát azt mondta, ha szereted a havat, azt jelenti, fiatal vagy még. Szóval szeretek síelni, túrázni télen is. Eddig csak december elején lépett akcióban a Hókirálynő, de most kicsit korábban is megjelent :). Ma megint Chuncheonban túráztunk, Pénteken reggel fájt a hátam kicsit, valami meghúzódhatott álmomban, de szerencsére nem vészes, mozogni rendesen tudok, csak bizonyos mozdulatokra érzékeny. Szombat reggelre nem múlt el teljesen, bár jobb lett. Féltem kicsit, de találkozó fele menet sokkal jobban éreztem magam. A túra viszont jótékonyan hatott rá, már majdnem tökéletes. Későn indultunk el a túraterepekre, mivel Chuncheonba kiérni elég hosszas vonatozással jár. Útközben, és a túra elején havazott. Sajnos az a túraterep sziklás, óvatosan kellett mozogni. Egyrészt, nem számoltunk hóval, legalábbis most még nem. Ilyenkor a sziklák csúsznak, egy rossz mozdulat, és baleset is történhet. Szerencsére 1-1 esés-kelést leszámítva épségben eljutottunk a hegycsúcsra, és épségben le is jöttünk. A lefelé menő szakasz már sokkal könnyebb, mivel kevesebb a szikla .











 Imádom a kutyákat :) :)

 A túra után egy lovardába mentünk. Azt reméltem, lovaglóleckéket fognak adni, de sajnos nem. Egyrészt, hideg volt ahhoz, hogy kinn lovagoljunk, másrészt, sok emberre jutott kevés ló.
 A végén a többi lovat is megnéztük. Nekem ő volt a kedvencem :) :)
 Pónilovak, a többség imádta őket :). Én az igazi lovakat preferálom :).

 Nem volt könnyű fotózni őket, folyton bemozdultak :) :)
Ezek után kajáltunk, a szokásos pipihusit, de most a rácson sült változatot. Szerintem nagyon finom volt ez is, bár a csípős-zöldséges a kedvencem. Rengeteget nevettünk kaja közben, jó hangulatú este volt :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése