2015. október 18., vasárnap

Seoul Race

Tegnap lefutottam a Seoul Race-t. Ezt a versenyt szeretem, mivel jól szervezett, és általában szép idő szokott ezen a napon lenni. Most sem volt másképp. A társaságot könnyen megtaláltam, de kicsit feszengtem. Azt éreztem, sok olyan ember elment, illetve nem volt ott ma, akiket kedveltem, akikkel jól kijöttem/kijövök. Ellenben van pár ember, akikkel kicsit szerintem elszaladt a ló, magyarul elég nagyképűek lettek. De mindegy, nem érdekel, ki mit mond, vagy gondol rólam. Én nem bántottam senkit, ezután sem fogok. Elég nekem az, hogy vannak, akik kedvelnek :). 
A verseny előtt szorongtam, mostanában ez gyakori :( :(. Viszont futás közben jól éreztem magam :)
Szóval indulás, egyik srác rám vigyorgott, hogy "csak lassan, nyugodtan fuss" :). Próbáltam tartani, de most jobban bírtam, és gyorsabban mentem, mint szoktam. Ugyanaz  a lány (mint a DMZ-n) megint elkövette ugyanazt a hibát (túl gyorsan kezdett), és 5km előtt lehagyott. Én kb. 8km előtt hagytam le őt végérvényesen, miután bekötöttem a cipőm (kioldódott). Rátértünk a folyópartra, és ott futottunk végig. A frissítőknél a chokopie-t kihagytam, csak sportitalt ittam. A csokis sütivel az a baj, hogy belemegy a fogamba, és idegesít. Maraton alatt is inkább banánt szoktam választani. A forduló után (14 km előtt) sok ismerős arcot láttam, akikkel szurkoltunk egymásnak. 17-18km körül kicsit "elfogyott a lendület",  de nem adtam fel, és a Ttukseon Resort is közeledett. 1:48-at mutatott az időjelző, később kiderült, 14. lettem a 120 fölötti versenyző közül, ami nem is rossz. Átvettem a jövő heti maratonom rajtszámát, és kicsit pihentem. Két régi, kedves ismerőssel is összefutottam, akiket nagyon kedvelek :) :). Jó volt őket látni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése