2015. október 12., hétfő

Jinju

Itt már jártam párszor, és még fogok is. Éjjel indultunk, volt pár ember, akit k***ra nem izgatott, hogy a többiek aludni akartak, hangosan pofáztak. Hajnalban is hallottam, hogy az egyik lány full hangerővel vihorászik, a többiek meg pihenni akarnak (már amennyire buszon lehet). Szerintem egyáltalán nem volt szomjas. Megérkeztünk, kicsit sétáltunk, gyönyörködtünk a napfelkeltében és kihasználtuk a kilátónál az ingyen wifit :). Ezek után reggeli, és irány a város. A buszon elaludtam.
Reggeli séta a lampionok között.

Páran, csajok felmentünk a közeli kis dombra, ahol aludtunk egy kicsit, jól esett a pihenés.
Aztán kipróbáltuk Jinju specialitását, a nyers húsos bibimpapot. Nagyon finom volt, nem érződött benne a nyers hús. Ráadásul időben érkeztünk, nem kellett sokat várni, hogy bejussunk az elvileg ismert helyre.
Kaja után lustálkodtunk kicsit a parkos-füves részen. Ezek után nézelődtünk, pózoltunk a lámpásokkal, és vártuk az estét.
Lámpás gyújtás után :) Hókuszpók épp készül elkapni :). Ott kóstoltunk egy olyan csipszet (nem nagyon tudtunk rendes kaját venni a tömeg miatt), amiben "snow cheese" azaz "hósajt" volt, és elagyaltunk azon, mi is az a snow cheese... :).





Csináltunk lámpásokat is, amiket leúsztattunk a folyón. Persze elakadtak az első kanyarnál, de a hangulat miatt megérte :) :).
Kisebb tűzijáték is volt.
Imádom a pandákat :).
Fél 11 körül indultunk tovább. A buszon elaludtam, mondanom sem kellett. Namhae-ba mentünk. Hogy mennyi dugó volt, nem tudom... Éjfél körül érkeztünk meg a szálláshoz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése