2015. október 3., szombat

Tűzijáték Szöulban

A maraton után pihentem kicsit, és este elhatároztam, ma nem leszek antiszoc (tetszik ez a szó :) ), és kimegyek a tűzijátékra (ha már Pesten kimaradt), mivel sok haverom tervezte, ott lesz. Mikor egyik haveri társaság tagja látta, én is jövök, mindjárt írta, hívjam őt, ha kinn vagyok a megállóban, mivel elém jön, és csatlakozzak hozzájuk. Rengeteg ember várt, sokan aludtak, piknikeztek, vagy dumáltak. Közel volt játszótér, mosdót is könnyen meg lehetett közelíteni, szóval jó helyen voltunk.



A tűzijáték este 7kor kezdődött, egyik csajjal kimentünk a vízpartra, felálltunk az egyik masszív asztalra (sokan csinálták ezt), és onnan fotóztunk. Szépen megcsinálták az egészet, állítólag 3 és fél billió KRW-t költöttek a rendezvényre. De tényleg látványos és szép volt, örülök, hogy kinn lehettem.









A hazaút viszont necces volt. Nyomult a tömeg, a Yeouinaru metróállomást lezárták, tehát sokan elindultunk Yeouido állomás felé, ahol szigorú szabályozás mellett lejuthattunk. Rájöttem, a barna metró jobb nekem, mint a lila, mivel gyorsabban haza lehet jutni vele. Tömeg volt, tehát megvártam a következő szerelvényt, ami expresszjárat volt, és bár az is tömve volt (sőt a Bundang Line is), de viszonylag időben otthon voltam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése