2015. október 26., hétfő

Halloween előtti "tökölés"

Tudom, a Halloween Európában nem ismert, Amerikából vettük át. Azt is tudom, ilyenkor van nálunk Mindenszentek, Na, és azt is tudom, hogy a Halloween tökök készítése gyerekes dolog.

De most akkor sem hagytam ki idén. Vettem ezt a három törpe dísztököt (sajnos nagy méretű tököt nem láttam, és nem is tudom, hol lehet kapni. Pedig néztem a piacon. Sütőtököt meg nem akartam venni), és még ma este megcsináltam őket. Nem is sikerültek rosszul, annak ellenére, hogy első próbálkozás volt. Aztán nem álltam meg, vettem teamécsest is, és "begyújtottam" őket ma este. A szobámban nem mertem, mivel nem akartam megkockáztatni, hogy bedurranjon a tűzjelző. Az egyetem udvarán azonban már biztonságosnak ítéltem az akciót.Kicsit fújt a szél, de nem vészes. Kár, hogy felhős volt az ég, holdfényben sokkal hangulatosabb lenne, de majd máskor :)

Cuki kis lámpások lettek az én tökjeimből :) :).








Azt tudom a Halloween-ről, hogy Amerikában nagy ünnep. Gyerekként csak rajzfilmekből meg könyvekből tudtam róla. Aztán volt, hogy egyik szembe szomszédtól kaptam tököt erre a célra, és akkor csináltunk, és meg is gyújtottuk. Aztán később, ahogy nagyobb lettem, feledésbe ment. Pesten néha láttam, és akkor tetszett. Mikor kijöttem, több amerikai ismerősöm lett, és tőlük egyre többet hallottam a jelmezekről, meg egyéb ekkori szokásokról. Bár tudom, nem vagyok amcsi, de szeretem az őszt. Ezeknek a kis lámpásoknak meg olyan kellemes őszi hangulatuk van :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése