2015. április 10., péntek

Tavasz van, hát futni jó :) :)

Egy stresszes hét után, ma pénteken nem álltam meg, hogy ne fussak a Tancheon-folyó partján egy laza 16km-t. Holnapi kirándulást lemondtam, mivel van egy dolog, amit be szeretnék mielőbb fejezni. Nem baj, majd jövő szombaton megyek.

Magyarázat: a kőbékához nem értem hozzá, csak a póz olyan :). Rendben, az orrom, de akkor is :). Sajnos nem lett királyfi :). A pólóm pedig nem vizes, csak az kezem árnyéka miatt látszik annak :). Amúgy is mobillal csinált képek, fényképezőgéppel szebbeket lehet, csak azt futásra ostobaság lenne elvinni :).
Amúgy gyönyörű idő van, virágoznak a cseresznyefák, sokan voltak a folyóparton, sétáltak, bringáztak, sportoltak. Néha nagyon lábam elé kellett néznem, mikor egy-egy ölebet sétáltattak a járdán :). Persze pár "igazi" kutyust is láttam. Volt a kutyáknak egyfajta elkerített "futtató" rész, ott játszottak. Egy tündéri, fekete labrador kölyök (róla sajnos nincs képem), és a fehér jindo is utamba került. Jó volt futni, közben fotózgatni. Szeretem Koreában, hogy a folyópartok ilyen szépen meg vannak csinálva, akár este is ki tudok ide menni edzeni, és nem kell félni, hogy valaki bánt. Aztán pedig a nyilvános mosdók is vannak, amik kulturáltak, tiszták, komolyzene szól bennük, és nem is kell érte fizetni. Pesten ezeket hiányoltam futás ügyileg... :(.

Most kicsit stresszesebb vagyok, de remélem, ezen is túljutunk. A Kowalsky Meg a Vega is megénekelte: "Bocsáss meg mindent magadnak,
Egyszer úgyis elévül,
Semmi rossz nem tart örökké,
Végül megszépül."
Sokat hallgatom a dalaikat, szeretem őket, mivel van mondanivalójuk, meg egyszerűen jók :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése