2015. április 30., csütörtök

Hazaút

Megvettem a repjegyem augusztusra haza. Most újítottam, mivel láttam közvetlen járatot Bécsbe, amit ma lefoglaltam. Augusztus 7én indulnék, és 24én érkeznék vissza, ami bő 2 hét lenne. A "mogyorós járatról"  (előző fejezet), azaz a Korean Air-ről lenne szó.

 Nem álltam meg: beraktam a mogyorós képet :) :).
  Amikor a koreai srácok valaha mondták, hogy van közvetlen Szöul-Bécs járat, akkor nem hittem nekik. Most kiderült, tényleg van és 11 óra alatt Bécsbe ér, a visszaút is csak 10 órás lesz. Hát, remélem, nyugis lesz a repülőút, nem lesz tömve a gép (szép álom...). Vagy ha nem, legalább a kaja jó lesz. Eddigi utazásaim során nem volt vele baj, és economy class-on sem (buisness class-hez is volt már szerencsém).

Boeing 777. Elvileg ilyennel fogok menni.
Ültem már Korean Air-es gépen, mikor 2010-ben vízumot mentem intézni. Akkor Aeroflot-tal mentem eredetileg, és visszafelé a Moszkva-Szöul gép Korean Air járat volt. Nem rossz, kicsivel jobb volt, mint az Aeroflot akkoriban (bár én azzal is nagyon elégedett voltam mindig eddig).

Emellett azt is remélem, nem szándékozik az esetleges balhés fejes a gépre szállni, és balhét csapni a nasi miatt...El sem hiszem, hogy ismét utazom haza, komolyan, annyira gyorsan eltelt eddig ez az időszak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése