2015. április 12., vasárnap

Szombati kaja egy régi baráttal

Szóval nem mentem szombaton túrázni, mivel meg akartam egy kis munkát csinálni. Szerencsére elég jól haladtam vele, majdnem kész :) :). Olyan dologról van szó, amit mielőbb szeretnék befejezni, és lehetőleg jól. Kaptam pár tanácsot, tehát őszintén remélem, sikerülni fog :) :).

Szombaton kora délután emellett egy korábbi, indiai osztálytárssal futottam össze, akivel még mindig nagyon jóban vagyunk. Ő egy évvel előttem végzett, és egy másik kutatóintézetben dolgozik azóta, míg én doktorim után ott maradtam a suliban, mivel fölvettek oktatónak. Ennek ellenére a barátság megmaradt, őt is meg családját is nagyon-nagyon kedvelem :).

Szóval indiai étteremben ettünk, aminek örültem, mivel eddig amit kóstoltam, mind ízlett :). Egy ilyen tálat rendeltünk, amiben többféle különböző kajákból voltak kis adagok. Ez még neki is újdonság volt. Az indiai rizs (koreai rizs egyfajta "összetapadós" vagy "glutinous rice", amit pálcikával könnyen lehet enni, míg az indiai rizs az nem tapad össze) mellett volt zöldség curry, sárgaborsó-főzelék-szerűség, csirke-curry, indiai aludttej ("curd"), meg valami beazonosítatlan szósz, szerintem paradicsomos. mindegyik nagyon finom volt. Koreában nagyon megszerettem az indiai kajákat, főleg, mivel sok zöldséggel főznek, és mivel kijött a főzelék-hiány. Egy éve nem ettem főzeléket megint, és a zöldséges curry-k nagyon jól pótolják ezt :).
"Jól néz ki" :) :)
Emellett kóstoltunk még bárányos curry-t is. Nem kedvencem a bárányhús, de ez nagyon finom volt.
Utána járkáltunk egyet, hogy lesétáljuk a finom ebédet. Volt a környéken egy bolhapiac-szerűség. Sajnos nem fotóztam, pedig érdemes lett volna. Csak elég nagy tömeg volt. Majd máskor megejtem :). Tényleg, szinte mindent kapni lehetett ott, a pecázáshoz szükséges felszerelésektől az antik tárgyakon át az elektronikai cikkekig. Rengeteg ruhát árultak emellett. Szerintem, ha az ember fegyvert akar venni, azt is megtalálja itt (csak viccelek :)). A pesti Józsefvárosi piacról viszont ment a pletyka, "ha taposóaknát keres az ember, ott be tudja szerezni" (pesti koleszból egyik első szobatársam szavai).

 Később ellátogattunk haverom munkahelyére, ahol szépen virágoztak a cseresznyefák. Bár már kezdtek lehullani, de élveztem a tavasz sétát. Imádom a tavaszt, de tényleg :) :).


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése