2015. április 30., csütörtök

...és még egy utazás

Tehát augusztusban hazalátogatok, megint. Viszont előtte lesz még egy nagyobb utazásom.

Ugyanis a konferencia, amin 2011-ben, meg tavaly is voltam, idén Washington DC-ben lesz. Főnököm is ajánlja menjek, meg én is szeretnék eljutni Amerikába. Nem a gyerekkori Amerika-mánia miatt, hanem a  konferencia miatt. Múlt héten kiderült, nyertem az utazási pályázaton, a konferencia-regisztrációmat már biztos, hogy megnyertem. Anyagilag sem utolsó, de a presztízs is ott van: ugyanis ez a legrangosabb konferencia a témámban. Nagyon boldog voltam emiatt, én vagyok a laborból a második, akinek ez sikerült :).

Öt posztert fogok vinni (4 saját, egy az egyik srácé), a 4 poszteres napból 3 napon lesz poszterem. Jövő héten elkezdem foglalni a dolgaimat oda. Sajnos DC-be nincs közvetlen jegy, amiket találtam, vagy Dallasban, vagy San Francisco-ban, vagy Miamiba át kell szállnom (ami normális átszállási időt biztosít, már nézegettem a járatokat). Emiatt rossz, hogy nem a nyugati parton lesz... Tervezem, hogy 2 napot maradok a konferencia után, és elmegyek New York-ba is, de ez még nem biztos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése