2014. december 16., kedd

Yongpyeong, fázós síelés

Megint megcsúsztam az írással... Na, most pótlok :) . Szombaton reggel mentem Jukjeon-ra, és találkoztam pár ismerős arccal. Az első buszt láttam elmenni, viszont a mi buszunk fél óra késéssel érkezett. Már szétfagytunk a megállóban... Az úton nem volt olyan sok dugó, de egyszer rossz irányban tértünk le, majdnem a Phoenix Park Ski Resort felé (ahová szintén megyünk hamarosan :) ). Aztán végre ott voltunk, a bakancspróbálás meg egyebek is sok időt vettek el... Amikor kiszálltam a buszból, szomorúan tapasztaltam, hogy hideg, szeles idő van, ami síelésre nem jó. Ráadásul a pályák is nagyon jegesek voltak... Ehhez képest összvissz kétszer este: Egyszer, mikor egy jeges szakaszra csúsztam a könnyű pályán, a másik alkalommal pedig egy síző hirtelen feltűnt a semmiből, és nekem jött. A golyós felvonóhoz tartozó lejtők még nem voltak nyitva, amit sajnáltam. A kedvenc hosszú lejtőimen mentem párat, de nagyon hideg volt... A másik kedvenc meredekebb lejtőmön meg észrevettem, milyen jeges pár méter csúszás után, tehát levettem a sílécemet, és visszasétáltam a kiindulópontra, majd egy könnyebb lejtőn mentem le. Sajnos azok a szakaszok csak akkor élvezhetők, ha jó minőségű hó van rajtuk, nem csak műhó... Most még nem esett le az igazi hó, de állítólag jövő hétre már várható :). Volt vagy mínusz 10 fok széllel, ami gyakran a képünkbe fújta a porhavat... :( :(. Bár jót csúsztam, több ismerősöm ott volt, és ezerszer jobban éreztem magam, mint a januári síelésnél, de nagyon átfáztunk, mire délután 5 lett. Emiatt nem is fizettem be a másnapi síelést, pedig eredetileg azt terveztem. De sebaj, lesz alkalmam még csúszni idén télen :) :).










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése