2014. december 1., hétfő

Most már tényleg tél van...

Azért durva, hogy szombaton még 15 fokban futottam félmaratont, rövid ujjú pólóban. Most meg legalább -5 fok van, ami nem lenne gáz, ha nem fújna a szél. A jeges szél miatt hidegebbnek lehet érezni a levegőt. Van különbség, mivel már kirándultunk szélcsendes időben -5-10 fokban, és olyankor néhol kabát sem kellett. Ugyanez széllel együtt kínszenvedés volt...:(. Kisiskolás koromban volt egy mese, mikor a paraszt találkozott a Hideg idővel, a Meleg idővel és a Széllel. Ebben volt az a mondás "Kutya bánja a hideget szél nélkül"..van benne valami...
 Kivilágított Bokjeong-dong...
 Havas virágok...
Elnézést a gyengébb minőségért, mobilról fotóztam ezeket, mivel ezekben a pillanatokban nem volt nálam a fényképezőgépem.  Lehet, olvasóimnak feltűnt a különbség a rendes kamerával meg mobillal csinált képek között :) :). Szeretek fényképezni, amikor csak tudom, viszem magammal a kütyüt, de nem mindig, és ha elfelejtem, és éppen találok egy lefotózni érdemes dolgot, lekapom a mobilommal. Szeretem az új fényképezőgépemet, jó választás volt, mivel nagyon szép képeket lehet vele csinálni. Azért tök vicces, hogy az embereknek nagyon gyorsan feltűnt az új kütyü... Kirándulásokon, haverokkal, barátokkal való találkozáson hamar megjegyezték: "új fényképezőgéped van". Bár embere válogatja, volt olyan is, hogy egy futás előtti szelfi-t fölraktam a facebookra,  kaptam egy megjegyzést, ráadásul fiútól: "sokat fogytál". Azért vicces volt, hogy az illetőnek előbb tűnt fel ez, mint az új kamerám (általában fordítva szokott). Volt olyan régi haverom is, aki direkt "rákészült", hogy az "antik kinézetű kamerámat" viszem a kirándulásra, és meglepődött, hogy a kisebb kütyüvel látott :). Mondjuk bár a márkája ugyanaz, de mivel más típus, kisebb méretű, könnyebben feltűnik az embereknek. 

 Most elég jó kedvem is van: Szombaton már síelni fogok az egyik közeli síterepen (Yangjae Pine Resort, Yongin-nál van, egy órányira Szöultól).  December inkább a síelésről fog szólni, de majd januárban többet fogok túrázni. Nem veszélyes a síelés szerintem, de a snowboardot nem akarom kipróbálni. Gyakran látom, milyen nagyokat lehet szaltózni snowboard-dal, emiatt ódzkodom tőle... Viszont örülök, hogy megtanultam síelni, hiszen Koreában vannak jó síterepek :) :). Pont aznap este lesz a futóklub évzáró bulija. Mivel mondták, oda kisestélyi-szerűség ajánlott, tegnap vettem direkt arra az alkalomra ruhát. Bár nem "kis fekete" -lett, hanem csinos kék darab, de szerintem megfelelő lesz :). Kéket vagy zöldet terveztem amúgy is... 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése