2014. december 24., szerda

Karácsony napi futás

Reggel 10 körül találkoztunk a Hilton Szálló kávázójában. Megittunk egy kis koffein-töltetet, és pózoltunk a hatalmas fenyővel.
Szép idő volt, nem túl hideg szerencsére. Felszaladtunk a Namsan-toronyhoz,szerintem az emberek többsége megmosolygott minket. Ennek ellenére mindjárt "összefutottunk" egy ismerős sráccal, aki lelkesen szurkolt nekünk, szerintem ő épp az edzés végén járt. Rengeteg ember járt a TV torony körül, ami ilyenkor kedvelt kirándulási központ. 
Onnantól kezdve főleg lefelé mentünk, kisebb emelkedőkkel. Arrafelé találkoztunk pár futóval. A szakasz végén még volt egy fotózkodás, örülvén a fejünknek. Nemcsak én viseltem mikulássapkát futásra :). Most már volt rá lelki erőm, hogy vegyek mikulássapkát az ünnepi szezonra. Tavaly sajnos nem jutottam el eddig.



Futás után elmentünk egy sütögetős helyre, ahol finom galbit ebédeltünk. Jól esett most a pácolt hús friss friss salátával, klassz helyet ajánlott az egyik csaj. Bár nem vagyok vegetáriánus, viszonylag kevés húsfélét eszem sajnos, pedig többször kéne. 

Három előtt otthon voltam, most pihenek, kicsit kihasználom az ünnepeket. Tényleg, most jobban teltek, mint tavaly. Eléggé "hullámzóan" álltam hozzá: Múlt héten pozitív voltam vele kapcsolatban, két nappal előtte meg nagyon rosszul viseltem a karácsony közeledtét, de végül túléltem :). Jó pihenést mindenkinek :) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése