2014. december 24., szerda

Karácsony esti buli

Elég ergya napom volt. Talán az ünnepek hozták ki a rossz kedvet, de napok óta honvágyam volt, éreztem, hogy tökjó lenne megvenni az első megvehető repjegyet, és hazaugrani az ünnepekre kicsit. Tudom, ostobaság, meg semmi jó nem sülne ki ezekből. Az ünnepek néha, távol otthontól kihoznak olyan dolgokat, amikre gondolni sem szabadna, mert nem igazak, ostobaságok. Na, mindegy, indultam, és kapásból rossz irányba mentem, szerencsére wifit egyből tudtam fogni, és a térkép segítségével megtaláltam  a helyes irányt :).
Ez a mécsestartó "fa" tetszett :).
Egy hamburgeres helyen volt a buli, sajnos sok ember késett, a hangulat is akadozott néha, de azért a végén sok ismerős jött. Sajnos korábban el kellett mennem, mivel másnap találkozóm volt, pedig jó lett volna végig maradni, aztán jjimjjibang-ban éjszakázni :). Majd legközelebb, így jár, aki sűrűre tervezi a programjait szabadnapjain :) :). Én rákos szenyót ettem, amit már rég kinéztem magamnak, amikor feltöltötték az étlapot az internetre. Nem bántam meg, mivel nagyon finom volt. Rengeteg sör meg gyümölcsös cider között lehetett válogatni, de ez a hely szerintem nem kedvez azoknak, akik a berúgást is napirendjükre veszik az este folyamán, ugyanis a piák elég drágák. Nem áll szándékomban az ilyen, de én is megkóstoltam egy sört, ami nagyon jó volt. Alapjában véve jó hely volt, hangulatos, csak elég nagy hangzavar lett a végére. Hasznos ajándékot nyertem: Télisportokhoz használatos legging- nadrágot (a ruha alá kell alávenni, síelésre tökéletes lesz :) ). Izgultam, jó lesz-e, de a srác, akinek a csomagját átvettem, mondta, neki is megfelelő ez a méret (nagyobb darab volt nálam). Remélem, tetszett annak az embernek a nyakpárna, akinek épp az én ajándékom jutott :) :).














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése