2014. november 26., szerda

Késő őszi Saryangdo és Gosung, 2. nap

Reggelikészítés után jóllaktunk, és irány a kikötő, többen sétáltunk, amit nem bántunk meg, mivel nagyon sok jó fotót tudtam csinálni :). Még mindig sok őszi színt láttunk itt, a november vége ellenére is :).







Alig egy órán belül odaértünk a kikötőbe. A kompra még várni kellett, de leültünk az egyik sátorhoz. A kis kajálda tulajdonosának nagyon aranyos volt a kutyusa, megdögönyöztük. A fenevad félt tőlünk, de látszik, élvezte a dolgot :).

Hajók :).
A kissrác a faluban az egyedüli gyerek állítólag.
Jó fej volt, mehettünk a bringájával 1-1 kört :)

Fogóztunk is :).
"Jóga" a kompra várva.
Jön a komp, hozza a sebesült haverunkat :) :). Nem lett komoly baja, szerencsére :).

Fáradt banda. Majdnem elaludtam én is, mikor kiszálltunk.
Gosungban idén elmosta a dinoszaurusz-lábnyomokat a tenger... Ráadásul tavasszal megengedték nekünk, hogy a parkon keresztül (múzeum területe) visszamehessünk a buszhoz, most viszont egy buzgómócsing pénztáros nem engedte :( :(. 



Időben a busznál voltunk. Ezután irány Jeonju, eltévedtünk, ráadásul leraktunk embereket egy városban, mire onnan kikeveredtünk, az sem volt ki idő. A Maisan -nál nem volt sok időnk, épphogy annyi, hogy rendesen együnk. Az az igazság, hogy a banda nagy része már kajás volt, így nem tököltünk sokat, irány az étterem. Volt, aki ezt az oldalast rendelte, én most pajeont ettem. Megkóstoltam a húst is, és ez sokkal finomabb volt mint amiket eddig ettem. Kevésbé zsíros :). Haverjaimmal viccelődtünk a "szagolási díj", "kóstolási díj", "kaja nézési díj"-jal, mivel a koreaiak szokása, hogy néha akkor is felszámolják az embernek a kaja-pia rá eső részét, ha épphogy beleevett a közös kajába. Ennek ellenére jót ettünk, jól esett  friss zöldség :).
Helyben sütik az oldalast :) :).
Plüsskakik mindenhol :) :)
Az út nagyon hosszú volt hazafelé... Normál esetben 2 és fél óra lenne Jeonju és Szöul között az út, de most dugók voltak, már jóval Cheonnan előtt (Nonsan körül) elkezdődtek, és csak Pyeongtaek után indult meg a forgalom. Szerencsére a többiek segítségével elviselhetőbb volt a dolog. Bajos csajok-at néztünk egyik haverom mobilján, dumáltunk, és végül épségben megérkeztem Jukjeon-ra :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése