2014. november 26., szerda

Késő őszi Saryangdo 1. nap.

Hát, a hétvégi kirándulás egy kisebb rohanással kezdődött. Utolsó pillanatban be kellett valamit fejezni, és csak este 8 után tudtunk nekiállni, és este 10 körül végeztünk vele. Előtte kajálás a gyülekezeti tagokkal. Tiszta ideg voltam, rohantam haza pakolni, mondtam a szervezőknek, hogy Bundang-nál tudok csak felszállni a buszra. A pénteki dugó miatt késett a buszunk, de mikor megláttam az ismerős arcokat, megnyugodtam. Elmúlt mindenféle lelkiismeret-furdalás és idegesség, amit amiatt éreztem, hogy már megint csavargok hétvégén... A buszon azonban nem tudtam aludni, pedig nálam volt a felfújható gumipárna is... De nem ment :(. Emiatt örültem, hogy most nem kell kora hajnalban kezdeni a túrát :). Aztán később a busz elég keskeny, magyar vidék-stílusú utakon ment, ahol féknyikorgás meg egyéb dolgok is zavarták a pihenni akaró embereket. Aztán végre megérkeztünk, ezúttal Gosung-ról indult a komp Tongyeong helyett. A Nap felkelt, ezzel együtt nekem is sokkal jobb lett a kedvem, ráadásul kellemes idő volt, nem fáztam. A kompon felköszöntöttük egyik ismerőst, fotózgattunk, illetve játszottunk vagy próbáltunk pihenni (nekem nem ment). Aztán gyorsan ott voltunk, wifi eleinte volt mutatóban, de később már nem lehetett fogni. Nem mintha bántam volna :). Sétáltunk a szálláshoz, ezúttal a jobb szállóban aludtunk.

Gyorsan lepakoltunk, és irány a kisbolt. A bolt zárva volt látszólag, de ment a TV. Már majdnem feladtuk, amikor az ajumma észrevett minket, és kinyitotta a boltot. Jól keresett velünk, mivel mindenki vett rament, vizet, stb. Egyik lány kártyával fizetett, és a 3 dollár helyett 300-at vett le neki az automata. Megoldották a problémát, de ciki dolgokat eredményezhet ilyen elütés :(. Hamarosan indultunk, és tudtam, melegem lesz, túlöltöztem, de megoldottam a dolgot. Vicces volt november végén majdnem nyári túracucc kellett :). Mondjuk Saryangdo délebbre van, majdnemhogy mediterrán éghajlattal, akkor már érthető.

A levelek még nem hullottak le teljesen :). Jó túrát tettünk most is, nem siettünk, élveztük a napos, meleg időt :).

A helyi túrázók most is invitáltak minket makgolira meg kimcsire. Nem mondtunk nekik nemet :)

Pikacchu az osztrák zászlóval :) :)
A két hegy között makgolit áruló pasast most sem hagytuk ki :). Ökörködtünk, fotózkodtunk a pasassal, kajáltunk, jókat röhögtünk :).

Páran továbbmentünk az utolsó csúcshoz, ami "Jirisan" -néven is ismert, mint mondtam, amiatt, mivel állítólag tiszta időben lehet onnan látni az igazi Jirisan-t. Nem tudom, mennyi igaz belőle :). Szerintem szürreális :).

A gerincen lefelé menet már hosszúnak éreztük az utat, emiatt is örültünk, mikor összefutottunk azokkal a lányokkal, akik kicsit korábban indultak el.A csajok taxit (terepjáró-szerűség volt) hívtak, amiben ha szorosan is, de elfértünk 9-en :) :).

Egyik haverom, aki a banda másik részével volt, elesett, és rondán felsértette a lábát, orvoshoz kellett mennie, ami Tongyeong-ban volt csak. Így az estét nem velünk töltötte.
Vacsorafőzés, kaja is volt, de sajnos nem  semmi mást nem lehetett csinálni este, maximum inni, amit meg nem szeretek. Mályvacukrot sütöttünk a szálló előtti teraszon, majd korán lefeküdtem aludni.
Vicces volt, a padlófűtés tök erősen ment, viszont ha valaki kinyitotta az ajtót fázott az ember. Ennek ellenére nagyon jól aludtam, egészen kipihentem magam. Vicces volt, hogy reggel 7kor ébredtünk, és azt hittük, elaludtunk, pedig nem is :) :)