2014. november 28., péntek

Futottunk :) :)

Reggeli 21km, tudom, lusta vagyok, mivel "csak" félmaratont szaladtam, nem teljeset most, mint ahogy a másik futóklubos csaj :). Egyénileg neveztünk erre a kis versenyre. Jól ment, élveztem a dolgot, "meg sem kottyant" a dolog (csak vicceltem :) :) ).

 Hét után érkeztem ki Yeouido-ra, és még majdnem sötét volt :(. Gyorsan átvettem a rajtszámomat, majd bemelegítés. Az egyik fotós szinte celebet csinált belőlem :) :). Egy csapat ajumma mutatott nekünk bemelegítő gyakorlatokat. Mindenki egyszerre indult. Én elég gyorsan futottam, de igyekeztem nem rohanni. A tegnapi vacsi szerencsére nem terhelte meg a gyomrom, bár tettem róla, hogy ne legyen baj (előző este még futottam egyet). 17km körül megszabadultam a pulcsimtól, mivel már nagyon melegem volt, emiatt veszítettem 1-2 percet (rajtszámot le kellett szedni, és felrakni a pólóra...).
Jól esett a mozgás, nem futottam olyan rossz időt sem. Emellett most nyugodtabb lelkiismerettel ehetek ma pulykát (ok, pulyka nem hizlal, de a töklepény igen :))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése