2014. október 21., kedd

Tengeri lazulás

Talán az utolsó nap, amikor "nyár" érzésem volt. Mert aznap nagyon is az volt.
Reggel hétig aludtam, egy vadállat moszkitó eléggé megcsípett. Reggeli -készítésbe lelkesen besegítettem, felfrissítvén a ruhámon az oregánó-szagot. A finom reggeli után irány a tengerpart, ahol tulajdonképpen lazítottunk egyet :).

"Menő" kutyus :).
Delfin :).

Romantikus fa.
A csajokkal a kávézóban. A kávézó falát gyöngykagylókkal díszítették. Nem tudom, igazi volt-e vagy sem, mindenesetre érdekesen oldották meg.
Volt a kávézó mellett egy ásvány-és kőzet kiállítás, ahol őshüllők tojásait is megcsodálhattuk :).
Ezeket az ásványokat sonka-kolbász és szalonna formájúra faragták. Élethű :) :)
Lehetett igazgyöngyöt meg mindenféle kövekből készült ékszereket venni. A kitömött állatokat is megcsodáltuk a másik emeleten :) :).

Jegesmacit inkább kutyának nézné az ember :).

A többiek a tengenél :)




Masszázs-lánc :)
Sátor a kocsi tetején: trükkös :) :)

A hazaút kész horror volt: sok ember piált, emiatt tök hangos volt. A zenét is benyomták, de eléggé recsegett. Elértük, hogy kikapcsolják. Dugók voltak rendesen, a mosdószünetben elaludtam. Néztem bambán, nincs dugó, miért nem megyünk. Erre meg kiderült, mosdószünet volt. Hát, nem volt kellemes az öt órás ülés. Aludni nem bírtam. Felguggoltam az ülésre, mivel nehezen bírtam... :(. Próbáltam arra gondolni, több haveromnak biztos nehezebb, mivel én 40 percen belül otthon lehetek, míg rájuk vár 2-3 órás út haza. De végül megérkeztünk, és örömmel szálltam le Dongseoul Bus Terminal-nál, ahonnan gyorsan haza lehet jutni :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése