2014. október 10., péntek

Gyryongsan

Éjjel fél 12kor indultunk. Arra, hogy voltak-e dugók, nem nagyon emlékszem, mivel a mosdószünet után egyből elaludtam, de szerintem mindenki, mivel csönd volt, villanyt is leoltották a buszon. Később ébredtem mindenféle féknyikorgatásra meg tolatásra, aztán végre megérkeztünk. Gyorsan sátrat állítottunk, a csajokkal öten szorongtunk a négy személyes sátorban. Bakancsot le sem vettem, úgy bújtam a hálózsákba :). Hiába, tappancsra fázós vagyok. Azért tudtam aludni, bár fáztam kicsit, meg az aljzat is elég kemény volt. 

Reggel kelés, mindenki fázik... Kenyeret próbálunk pirítani :).
A reggel 6os indulásból nem lett semmi, de 8ra összeszedtük a cuccokat, és indultunk :).

Koreai "művészet" a köbön :). Hát, no commont..
Már több őszi színt láttunk :)






















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése