2014. október 7., kedd

Namhae

Namhae-be éjjel kettő körül érkeztünk meg. Állítólag voltak dugók, de ebből semmit nem érzékeltem, mivel húztam nagyban a lóbőrt. Aztán megérkeztünk, sátorozásra alkalmas hely sehol nem volt... Egy szeminárium-terem szabad volt, többen oda húzódtunk. Mások pedig a szállás tornácán, a betonon sátoroztak. Megengedtem magamnak a reggel nyolcig alvást, jól is esett :). Akkorra már nagyon meleg volt, hosszú futónaciban is megéreztem. A reggeli utáni relaxáló séta jól esett, kipihentem eléggé magam. A szállás mellett jól lehetett fogni a wifit, bár nem lógtam sokat a kütyün, de azért örültem, hogy tudtam emailt nézni. Miután a banda felébredt, indultunk a "német faluba"... 
Jógáznak :)







A kutyák rövid pórázon tartásáról elmondtam már pár "ódát"... :(. Ez a dagi labrador olyan aranyos volt. Meg vagyok kattanva a labradorokért is, mivel tipikus "igazi kutyák", akiket nem lehet nem szeretni. Ő is élvezte, hogy megabajgatom, kicsit megdögönyözöm. Komolyan mondom, az ilyenek miért tartanak kutyát, ha mindig megkötik? Gyakran a koreaiak pedig megveszik a nagytestű kutyákat (pl. pireneusi hegyi kutya), mert "kölyökként olyan édesek", és aztán, ha felnőnek, menhelyre adják őket. Nem értem őket...




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése