2014. október 9., csütörtök

Hangul Day

Aznapi Google :) :)
Pár nappal előtte mentem fel a szobámba. Mivel reggel hideg volt, magamra terítettem a hangulos sálamat. Főnököm egyből kiszúrta... :) :). Amúgy a Hangul-nap ünnepnap, szünnap tavaly óta, és én is szünnapként kezeltem. Sajnos az egyetemen épp valami felvételi-micsoda zajlott, de szerencsére nekem ezzel semmi dolgom nem volt. Csak mikor este hazaértem az aktuális kirándulásból, akkor hatalmas tömeg volt a campuson. Éjjel fél 12 körül arra ébredtem, hogy gyerekek zajonganak az ablakom alatt, és rohangálnak az utcán. Pár percig tűrtem, majd rájuk ordítottam, hogy hagyják már abba. Bakker, hol vannak a szülők ilyenkor?

Tudom, az északi szomszédokról nem kellene írnom, de ezen szakadtam (nem tudom, ki ismeri a "Hol van Wally" című mesét)...Kim Dzsong-un állítólag most felszívódott, egészségügyi okok miatt...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése