2014. október 7., kedd

Geumsan túra és kajakozás a tengerben

Reggel 6kor indultunk egy kis túrára. Jártam ezen a hegyen, csak akkor épp elég ködös idő volt, így nem láttunk semmit. Megérte még egyszer fölmenni a szép kilátás miatt :) :).


A Boriam Temple, a híres buddhista szentély közel a csúcshoz :).


Jó így kezdeni a reggelt, ugye, emberek? Én pl. imádom :)



Leérés után betermeltünk egy rament :).
Aztán mentünk kajakozni. Sajnos fotók nem születtek, mivel kamerát, se nem mobilt vízre nem akartam vinni. Ennek ellenére pozitívan csalódtam: A víz kellemes meleg volt, egyik szigeten kikötöttünk. Élveztem, és mivel volt nálam futócucc, emiatt nem zavart, hogy vizes lettem.



Délután 1kor indultunk, bár sokat tököltünk a kisboltnál kajálás végett, kettőkor úton voltunk haza. Elég gyorsan haladtunk, amikor úja tudtam hálózatot fogni, arra mér közel voltunk Dajeon-hoz. Dajeon körül folyamatosan a Goolge Maps-ot lestem a kütyümön. Pyeongtaek-nél akadtunk el kicsit, de kész csoda, hogy a hosszú hétvége ellenére viszonylag kevés dugóval megúsztuk a hazautat :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése