2014. június 9., hétfő

Sokchoban

Aznap korán lefeküdtem, mivel fáradt voltam. A tábortüzet élveztem, mint mindig :) :).Másnapra nem terveztem semmit, csak pihenni, pancsizni a tengerben. De végül páran elmentünk Sokchoba, kicsit csavarogni, sétálni a tengerhez, halat enni az észak-koreai faluba. Kellemes délelőtt/kora délután volt :)
Este, a tábortűznél :) :)


 Christmas House? OMG...
 Itt fürödtünk, hehe (csak vicceltem :))
 Sokcho :). A kanadai csajjal és az indiai sráccal csavarogtunk a városban. Megnéztük a halpiacot, majd átmentünk a nagy hídon az észak-koreai faluba, mivel a kompnál hosszú, tömött sor  volt.


Ez kicsit kétértelmű... Amúgy a fagylaltot reklámoznak (nagy divat a kampós tölcsérben árusított fagylalt, az üreges, kukoricaphely-szerű izét töltik meg), nem pedig segédeszközöket bizonyos dolgokhoz (höhöhö).

A tenger hideg volt...
A természet a legjobb szobrász: Lecsiszolja a sojus/sörösüvegek szilánkjait, kő-szerűvé alakítja őket...
Sült hal :).

Hatalmas tengeri csillag :).
Kutyusmutyus :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése