2014. június 14., szombat

Deoguysan és a gumicsónakok

Ma éjjel a Deoguysan -hegységbe mentünk. Dugó nélkül durván 2 órás buszútra van Szöultól, Muju mellett, a negyedik legmagasabb hegy Dél-Koreában. Egyszer már voltam itt, éppen télen. Személyes véleményem szerint ez a hegy "tipikus téli hegy", azaz télen a legszebb. A száraz fák, a hegység jelképei akkor jönnek ki leginkább :).  Ennek ellenére most sem volt panasz: Klassz időt fogtunk ki, és a kilátás is szép volt. Hajnali 4kor kezdtük a gyaloglást. Egyik ismerősöm szerit:"ha nem hallottad a horkolásom, tuti aludtál a buszon (hehe). A Hold világított, a túraszakasz sem volt nehéz. Ötkor már zseblámpa sem kellett, hatra felértünk a gerincre. Kicsit fújt a szél, a gerincen föl kellett venni a széldszekit (de jó, hogy betettem az utolsó pillanatban :)). Gyorsan haladtunk, és egy buddhista templomnál értünk le. Na, az volt egy elég meredek szakasz, 2.5 kilométeren át. A templomnál pihenni próbáltunk, de rengeteg méhecske-rovar volt, így tovább haladtunk. A végén egy lazább 6km-es szakasz jött a völgyben. Elfáradtam, nem kicsit, nagyon. várni kellett két órát, hullafáradt voltam. Mondanom sem kell, a folyó felé menet elaludtam...

Kidőltek az emberek...

A rafting jó volt, de alig volt a folyóban sodrás.Ennek ellenére jót buliztunk, ugráltunk a csónakokból a vízbe :). Utána sütögettünk, finom vacsit ettünk :).