2014. június 1., vasárnap

Kemping Gangneungban

Mivel éjfélkor indultunk, és Gangneung kb 3 órás buszútnyira van (dugó nélkül, ez fontos) Szöultól, emiatt  ott kellett aludni. Sokan mentek jjijjibang-ba, vagy épp szállásra, de páran sátoroztunk. Nem a pénz miatt, hanem mert kellemes idő volt, és én szeretek sátorozni. Közel voltunk a Gyongpo Beach-hoz, sajnáltam, hogy nem pont ott vertünk sátrat. Aludtunk durvám 2-3 órát, bár azért viszonylag pihenten ébredtem. Szerencsénk volt, mivel a napfelkeltét is elcsíptük. Sétáltunk egyet, mivel még volt időnk.
Felvertük a sátrat..
 Reggel :)



 Rák :)
 Ezek a csíkos halak tetszettek :)




 Bontjuk a sátrat...

 Már a komphoz menet... Mielőtt valaki félreértené a képet, elmondom, a zöldséges dobozt hárman cipeltük felváltva: Én vittem egy darabon, és haverjaim folytatták :) :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése