2014. június 22., vasárnap

Pár kép Insadong-ról és a "szörviszö"

Insadongon jártam a futás után. Hamarosan megyek haza, és kell pár szuvenírt venni...
Van Insadongon ez a színpad-szerűség. Jelenleg voltak kisebb előadások. A nők egy trot-és népzene keverék dalt énekletek épp :).
A pasas lelkesen táncolt rá :).
Táncosok...
PSY, még mindig...

 

jujj, Korea...
 Még inkább jujj...

Hát ez is...
Erről már meséltem :)
Szóval vettem könyvjelzőket, azokból soha sem elég, egyik boltban kaptam ajándékba egyet, amit mindig úgy neveznek, hogy "szörviszö".
 Ettem csípős csirkét nyárson, de olyan csípős volt, hogy égett a képem. Yongsan-on finomabb a pipi, állapítottam meg.
Vettem ezt a tojásos pirítóst. A kettő mellé kaptam ajándékba egy harmadikat, mint "szörviszö".
Aki járt/élt már Koreában, az tudja, mi ez.Vannak a boltokban a különféle "egyet fizet kettőt kap", "kettőt fizet, hármat kap", stb- akciók. Amik gyakran nálunk is megtalálhatóak. De gyakran éttermekben megtörtént, hogy kaptunk csak úgy extra rizst, zöldséget, üdítőt, mondván "szörviszö". Ez azért van, hogy jöjjünk még máskor is, vásároljunk/együnk később is ezen a helyen :). Külföldiekkel meg még gyakrabban megesik az ilyen dolog... :) :) 
Ez is egy olyan dolog, amit szeretek Koreában...:) :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése