2014. június 2., hétfő

Hazaút, és a benyomások Ulleungdo-ról

Elnézést, hogy ennyi fejezetet írtam erről a két napról (többet, mint egy négy napos Jeju kirándulásról :):) ), de annyira érdekes volt a maga módján, meg annyi mindent láttunk, meg olyan sok képet csináltam, hogy gondoltam, jobb, ha így osztom meg :) :). Régóta vártam, hogy ide eljuthassak, és nem bántam meg :).

Szóval visszatértünk a szállásra, pakoltunk, és sétáltunk a kikötőbe.
 Hát, ilyen bonyolult adminisztrációt még én nem pipáltam. Két embernek nem volt meg az Alien Card száma, aztán az egyik csaj nevét is eltévesztették, az is okozott némi bonyodalmat. Vártunk vártunk, míg túravezetőnk a jegyet intézte, aztán a kompra már szinte mindenki fölszállt. Aztán végre megkaptuk a jegyet, több embernek nem az szerepelt az adatai között, aminek kellett volna... Volt, akinek a születési dátumát szúrták el, énnekem azt írták a jegyre a nem esetén, pasi vagyok... (jadzsa-nő helyett namdzsa- azaz pasas). Vissza kellett rohannunk, ott a jegyirodában kijavították a dolgot, mi pedig rohantunk. A kaput már zárni akarták, de még utánunk is sokan jöttek. Szóval inkább késve indult a komp, csak az adminisztráció legyen rendben... Aztán végre elindultunk. Viszlát, Ulleungdo, majd még jövünk... A három órás út elég uncsi volt, aludtam főleg... Ganenungba érkezés előtt viszont két ajumma- szerintem soju megtette a hatását -ott nyomatta és táncolta előttünk a Gangnam Style-t. 
 Engem is be akartak vonni, de nemet mondtam rá, egyik csaj viszont tett néhány tánc-mozdulatot. Azért vicces momentum volt :) :). Aztán végre megérkeztünk, egy gyors mosdószünet után irány haza. Szerencsénk volt, talán a Buddha-szülinapi hosszú hétvégét akarta kompenzálni a sors, mivel dugó nem volt, a 3 órás út tényleg 3 órás volt. Amit méltányoltam, mivel este hét volt, mire el tudtunk indulni, és szerettem volna emberi időben otthon lenni :).

Ami Ulleungdo-t illeti, bár nem éreztem akkora katarzist, mint vártam, de nagyon élveztem, mivel különleges, egyedi hangulata volt. Még jövök, döntöttem el. van itt még felfedezni való dolog, amit szeretnék látni, sőt, jó lenne a tengerben is fürödni. Tetszett mind a tenger, mind a gyönyörű tájak, imádtam a helyi tengeri herkentyűket, halakat is, és a túrát is élveztem, viszont pár dolog kimaradt, amit sajnáltam, és amikért (is) érdemes lenne visszatérni később :) :) Sajnáltam, hogy másnap hétfő lesz, 1-2 napot még maradtam volna :).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése